Marketing gyémánt díjasok lettünk!

Marketing gyémánt díjasok lettünk!

A Magyar Marketing Szövetség immár nyolcadik alkalommal hirdette meg a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards díjat. A kezdeményezés alapvető célkitűzése, hogy a hatékony marketingmegoldások elismerésével, és azok széleskörű népszerűsítésével a szövetség hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a kisebb piaci szereplőket is a minél tudatosabb marketingtevékenység végzésében. Idén mi is indultunk jubileumi brandépítő ajándéktárgyunkkal.

img_6432-2.jpg

Cégünk 2006-ban alakult, fennállásunk 10. évfordulóját nagyszabású programmal ünnepeltük, a tizenötödik születésnapunkra egy hosszútávon is emlékezetes ajándéktárggyal készültünk, melynek fizikai megvalósítására a pandémia miatt egy évvel később, 2022-ben került sor. Az ajándéktárgy célja a cégben dolgozó kollégák körében a belső kohézió erősítése, emellett brandépítés, valamint az évforduló méltó megünneplése volt. Mi is ez az ajándéktárgy, ami még a marketing szakma elismerését is kivívta?

img_6419-2.jpg

A Pureco születésnapjára készített ajándéktárgy nem más, mint egy cégre, személyre szabott, egyedi franciakártya. A tervezésileg és nyomda technikailag is bravúrosan elkészített franciakártya jellegzetességét az adja, hogy a lapok design-ján keresztül bemutatja a Pureco tevékenységeit:

• Csapadékvíz kezelés • Szennyvíztisztítás • Ivóvíztisztítás • Levegő tisztítás

Minden termék és technológia esetében egyedi motívummal és figurákkal jelzi a kártyán széleskörű környezetvédelmi megoldásainkat. A tevékenységeink kártyán való illusztrációja teljes mértékben összhangban van más kommunikációs felületeken (kiadvány, honlap, stb.) az adott területre használt szín- és képvilággal. A kártyák alapszíne a Pureco zöld, minden franciakártya szín (pikk, kör, treff, káró) ebből a színből táplálkozik. 

3a9ba276-36e4-4319-a89a-4985c1a340c2-2.jpg

Kör: ivóvíztisztítási technológiáinkra fókuszál. A kör ász középpontjában az egyik jellegzetes ivóvíztisztítási megoldásunk ikonja áll. Az ászon és a számozott lapokon megjelenő kör motívumban apró ikonokként megjelenik az ivóvíztisztítás szimbólumára cégünk által használt vízcsap design elem. Pikk: csapadékvíz-tisztítási termékeinket helyezi a fókuszba. A pikk ász középpontjában legkelendőbb olajfogó berendezésünk sematikus megjelenése áll. Az ászon és a számozott lapokon megjelenő pikk motívumban apró ikonokként megjelenik a csapadékvíz-tisztítás szimbólumára cégünk által használt felhő design elem. Káró: szennyvíztisztítási technológiánkat mutatja be. A káró ász középpontjában az egyik szennyvíztisztítási technológiánk fő műszaki elemét bemutató berendezésének sematikus megjelenése áll. Az ászon és a számozott lapokon megjelenő káró motívumban apró ikonokként megjelenik a szennyvíztisztítás szimbólumára cégünk által használt csavart cső design elem. Treff: a levegőtisztításra fókuszál. A treff ász középpontjában a levegőtisztításra használt biofilter termékünk sematikus megjelenése áll. Az ászon és a számozott lapokon megjelenő treff motívumban apró ikonokként megjelenik a levegőtisztítás szimbólumára cégünk által használt három hullámvonal design elem.

A figurás lapok további egyediségét az adja, hogy mind a négy színhez a bubi, dáma és király lapokon cégünk kulcsembereit ábrázolja méghozzá úgy, hogy az adott szín által képviselt technológiához olyan kollégát választottunk, aki azon a területen dolgozik. A figurás lapokon a kollégák ábrázolásánál arra is figyeltünk, hogy az adott tevékenységhez kapcsolódó, a mindennapi munkájukat és a területet szimbolizáló elemek is beépítésre kerüljenek. Így lett a körnél például az ivóvíz elvezetésére használt csőelem a kör bubi része, a pikk bubinál megjelenik az egyik olajfogó berendezésünk telepítéséhez szükséges műszaki eszköz, a káró bubinál a szennyvíztisztításhoz kapcsolódó, szennyezettből tiszta víz megjelenítése, a treff bubinál pedig a levegőtisztítási megoldásokhoz is nélkülözhetetlen méretezést illusztráló elem áll. A királyok természetesen az adott területet vezető kollégák, a dámák a vezetőket támogató női vezető kollégáink. A jolly-joker pedig egyik legrégebbi, legszórakoztatóbb munkatársunkat ábrázolja. Az egyedi kártyák grafikai előkészítése igen jelentős volt, tervezési óraszám 120 óra volt. A minőségi design minőségi kivitelezést is igényelt, bár több nyomdával felvettük a kapcsolatot, sokat kellett keresnünk, míg megtaláltuk azt a nyomdát, aki az általunk elvárt színvonalú nyomtatást el tudta végezni. A kártya doboz további egyedisége miatt azt speciális nyomdával, magasnyomással és arany prégeléssel készíttettük el. A kártyákból 500 darabot nyomtattunk és a 2022. évi évzáró ünnepségünkön ajándékoztuk meg vele kollégáinkat. A kártyákból további promóciós célra a tevékenységeink célcsoportját jelentő mélyépítő tervező és kivitelező partnereinknek is juttatunk.

Grafika: Walter Tamás Kártya nyomtatás három rétegű kártya kartonra: Kvíz'96 Kft.

Doboz nyomtatás: Inkredible Letterpress