Autóbusz és trolibusz megállóhelyek burkolt felületei a nagy használatbavétel miatt általában rövid időn belül tönkremennek. A megállósáv burkolata gyakran hullámossá válik, széttöredezik, ez nemcsak esztétikailag zavaró, hanem károsan hat az akadálymentes szegélyekre is, melyek ütköző párnaként kellene, hogy funkcionáljanak, de a szegélykövek közötti hézagok tágulásával, megrongálódásával erre nem képesek. Emiatt a víz a szegélyek alá folyik, a hőingadozás miatt télen az egyes szegélykövek kilazulhatnak. A Pureco Kft. új terméke, a BuStop szabványos akadálymentes szegélykialakításához masszív, nagy szilárdságú, előre gyártott betonelemeket alkalmaz. Az elemek szilárdsága nagyfokú ellenállást biztosít a nehéz tömegközlekedési járművek gyakori forgalmának hatásai ellen.

  • nagyfokú ellenállás
  • Nagy szilárdság
  • ágyazattal szemben kisebb teherbírási követelmény 
  • építése és bontása gyors
  •  időjárástól független

Alkalmazási területek

  • autóbusz és trolibusz megállóhelyekhez

Termékelőnyök

  • több éves használat után is teljesen szétszerelhető
  • komplex megoldás
  • csúszásmentes kialakítás
  • hosszú élettartamú megoldás
  • nagy ellenállás a pontszerű, elcsúsztató erőhatások ellen
  • masszív, nagyszilárdságú

 

Főbb tulajdonságok

  • különböző méretekben, panelekben készül (behajtó és kihajtó megálló panel, közbenső lap, átmeneti lemez)
  • védelmet biztosít a tömegközlekedési járművek gumiabroncsainak is

Műszaki adatok

  • inőségi beton panelek, C40/50 XF4 osztályú nagyszilárdságú beton
  • panelek a felszálló szegély 20 cm-es magassági rendszerében
  • MSZ EN 1990 szerint
  • 20-50 éves élettartam